tirsdag 19. juli 2011

Klasse 3... snnnålt

For å være ærlig så er det veldig snålt å tenke klasse 3 øvelser. Dette er virkelig noe nytt for oss.
Men en "wild" guess på hvordan vi ligger an.
Felles sitt. Siden det er med føreren framme vil jeg tro dette skal gå kjempe fint.
Felles dekk. Hvis vi bare sitter rolig i 3 timer først så bør dette fortsette å gå bra.
Fri ved fot. Her har vi nok endel å trene på. Selv om lange strekker er værre for oss enn endel variasjoner.
Sitt under marsj. Det har vi ikke prøvd på siden 2009 eller no..
Innkalling fra dekk med dekk. Veeeel jeg tror jeg har en ide om hvordan vi skal gjøre det om ikke noe anna.
Ruta. Tror den også bør gå fint.
Metall apport. Den burde gå kjempe fint.
Apport over hinder bør også gå fint.
Neseprøve. Her har vi definitivt masse å trene på.. ;)
Avstand.. Hmmm.. hau..

Så sånn summasummarum så er det iallfall 5 øvelser som er enklere å få inn for oss.

Med Hux så har jeg fått bekreftet ett par ting gjennom konkurransen på Våler.
Felles dekk. Der er det bare å fortsette å jobbe.
Fri ved fot, der må jeg nok trene litt mer på laaange strekker samt springmarsj i vinkler.
Dekk under marsj. Trene masse på.
Innkallingen, fortsette med det vi har jobbet med.
Stå under marsj. Vedlikeholde treningen.
Ruta. Den må nok trenes masse på for at den skal sitte. Selv om vi hadde kjempe flaks på søndagen så tror jeg ikke det er normen.
Apport må også trenes mer på.
Hinder. Hmm.. Masse trening her.
Avstand må også trenes masse på. :D

Vet da hva vi har å gjøre.

Kobra sin trening består av posisjon, sitt og dekk. ingen ting er satt sammen. Og litt innkalling forresten. Men lydighetstrening og hundetrening er gøy igjen.
Ha en strålende dag.