søndag 18. september 2011

Mini trening

Jeg har hatt en mini trening av Kobra igjen i dag. Sitt og bli var første øvelse. Hun har så utrolig mye fluer i hodet sitt stakkar at det er ikke så lett å bli sittende. I tilegg har hun veldig mye føtter. De kommer farende i alle retninger støtt og stadig.. hahaha.... Men hun er jo lett å belønne. Godbiter er stas, lek er stas.. Og kos det er nesten best. Kobra lille koser på en helt annen måte enn både Cirka og Hux. Kobra må helst stikke hodet sitt under armen når vi koser. Jeg er fortsatt veldig fornøyd med å ha meldt på oss på ett valpekurs. Forstyrrelser skal det blir fint å få..


I tilegg så kjøpte jeg meg hest i går. Gøy å være knallgal innimellom. Men dette er antagelig det beste kjøpet som noen gang har blitt gjort for min del. Informasjon om hesten kommer senere. Endel som ikke er helt avklart. Men det jobbes med saken.

Nå får jeg logge av pcen og ta en skikkelig rusk i heimen. Besøk i morra rett etter jobb av noen slektninger. Bør jo vise huset i nogenlunde beboelig stand.. ;) Ha en fin kveld.