onsdag 21. september 2011

Feltsøk og finn leke i skogen.

Tok med Kobra ut for å la henne få søke litt etter leke i skogen. Hun trenger å lære å bytte leke, samt å søke etter gjenstander. Jeg er ikke vant med en belger som kan legge seg ned når vi holder på med noe, så jeg blir så forvirra når Kobra gjør det. Når hun fikk det for seg at leken hadde forsvunnet til månen eller hvor nå leker forsvinner, så la hun seg rett ned. HJELP. Hehe.. Vi fikk noen runder med lek og søk. Men avsluttet passe raskt. Tipper fluene i hodet hennes ble slitne jeg.

La igjen en leke i skogen og gikk inn igjen med Kobra, tok så med Cirka ut. Sendte henne ut, og hun apporterte supert inn på plass. La ut tre gjenstander. Hun søkte fint og fant en. Trodde nok at det ikke var flere da, men fortsatte å søke greit. Fant gjenstand nr 2. Men da lå det ikke flere ute hilsen Cirka.. :) Den siste gjenstanden var en liten ball, så den var litt vanskelig å finne. I tilegg hadde jeg kastet den ut mot kanten og der hadde jeg nok ikke gått heller. Så der kunne den ikke ligge. Fulgte henne inn og da fant hun.
La ut gjenstander flere ganger og hun jobber meget godt. Flinkisen min det tenker jeg.. :)