torsdag 29. september 2011

Hektisk uke

Dette har vært en veldig hektisk uke. Jeg og hundene reiste opp til Anette forje fredag. Der parkerte vi og campet forje helg. Vi benyttet helga til litt besøk og litt tur. Prøvde oss på en gå tur opp til Tron fjellet. Men vi fant aldri ut hvor veien/stien gikk, så til slutt ga vi opp tur forsøket og kjørte opp. Opp skulle vi iallfall. Fansinerende biltur, det var både bratt og steinete. Men da vi kom opp var det definitivt verdt kjøreturen. Fantastisk utsikt. Og helt klart nydelig natur. Kommer noen bilder etterhvert. Mandag morgen reiste jeg videre mens Anette passet Cirka, Hux og Kobra. Snilleste Anette!!! Jeg holder på med ett deltidsstudium og dette var første samling. Aqua ble med meg. Var nok litt kjedelig å være student i følge Aqua, men det ble da mye kos og litt tur. Onsdag etter samlingen var ferdig reiste jeg rett videre, og rakk første kveld av valpekurset med Kobra. Vesla gjorde det meget mye bedre enn jeg frytet. Hun kunne jo tidvis følge godt med og jobbet fint. Kanskje eieren har hatt litt lave forventninger.. haha.. I dag var det møtet på Tynset så hundene fikk være hos Anette på dagen i dag også. Men nå er vi hjemme igjen. Tusen takk til Anette som passer de gale. Fantastisk å ha en person som man vet hundene har det supert hos. :)

Kommer sikkert noen bilder her etterhvert.. :)