mandag 14. mars 2011

To valper.. Tja.. hva skal man si.. ;)

Som overskrifta sier, så skjer det at jeg tenker at de to valpene de ekke tamme.. De er virkelig tilstedet, med hele seg så det holder. Så i dag, fant jeg ut at jeg ville ha med meg en av de igjen. Jeg har også tenkt på å la de få sove på hvert sitt sted på natta også. Lille Kobra har altså vært med meg i dag, hadde ett møte i øvre, og mens møtet holdt på, ventet vesla i bilen. God trening. Etterpå reiste vi tilbake til kontoret og hun har lekt kontorpøbel.. ;) Neida. Hun er en meget snill og grei valp. Hilser godt på alle hun treffer. Men foretrekker selvfølgelig meg.. herlig.. :)

Kaoz har tilbrakt dagen sammen med Cirka og Hux. Hux har tatt de med i flokken hun også. Nå må hun sjekke at det virkelig er de som kommer når de har vært fra hverandre en liten stund. Men hun er fortsatt litt allergisk mot å bli trampet på.. Da hopper hun unna. Mens valpene synes hun er morsom og hopper etter.. ;)

Kobra har fått trent endel i dag også. Lek og sitt og litt posisjon.. eller tilfellige klikk og ros ved riktig utførelse av ett eller anna.. ;) Fortsatt er livet en lek.. :)