fredag 11. mars 2011

Ny uke har frest avgårde.. Helg igjen..

Synes ukene freser avgårde i ett alldeles for høyt tempo, kanskje hjelper det ikke på at jeg som i dag, sovnet på sofan i to timer på eftan. Men slik blir det vel innimellom.

Valpene vokser og utvikler seg i ett rasende tempo. I går fikk jeg litt sånn halvpanikk en liten stund. Jeg hadde luftet alle 4 for kvelden, før de fikk mat, og i det jeg går inn for å fore, løper alle vofsene inn. Jeg rusler inn på rommet hvor foret er, Kaoz, Cirka og Hux var veldig klare for mat.. Jeg roper på Kobra, men ingen valp kommer.. Hmm.. Går ut å sjekker om hun ble igjen ute. Nei ingen Kobra, da må hun jo være inne.. Sjekker rom for rom.. Ingen Kobra, bli jo litt sånn panisk men hvor i allverden er valpen.. Sjekker ute engang til.. Ingen Kobra. Ny runde nede.. Såå slår det meg.. Kanskje vesla har løpt opp.. Joda.. oppe på kjøkkenet var vesla. Nå er det sikker noen som tenker ja hva så.. Men trappa her er to delt, og siste delen ser de veldig godt at den er åpen mellom trinnene.. Jeg hadde virkelig ikke trodd hun skulle ta den veien sånn uten at noen av oss andre var der.. Ellers så holder jeg på å lære spesielt Kaoz at jeg ikke gjør noe som helst hvis han bjeffer. Guri som den valpen har meninger..

Jeg kjenner at det er smått vanskelig å ha lang tålmodighet når jeg prøver å gå inn der de sover på natta 100 ganger fordi han bjeffer... Men det går kortere og kortere tid hver dag.
Kobra ser ut til at hun har blitt helt stuerein på natta også. Kaoz har noen flere uhell. Det hadde Kenzo også..

Men uansett.. Kaoz er en god gutt.. Han kommer til å bli en meget bra brukshund for de som ønsker seg en slik en.

I morra og på søndag skal jeg på kurs, så da tror jeg at småttisene får være med såå kanskje de sjarmerer noen mennesker igjen.. :)