fredag 18. februar 2011

Ny dag nye muligheter..

I dag har Kenzo vært med alene på jobben. Vi ruslet ned, vel nå er ikke jeg den som har lengst vei til jobb. Men verden blir jo litt stor for små valper. Men som sagt så ruslet vi ned i dag. Kenzo fulgte fint med, gikk uten bånd hele veien. Sånne små valper følger jo flokken sin, så det er en fin anledning til å lære de til å følge med når de er såpass små. På jobben hilste han trygt på alle som var der i dag. Etter morraskaffen gikk vi inn på kontoret, hvor jeg satte meg for å jobbe og han la seg ned og sovnet. Der sov han helt fram til lunch. Da tok vi en lufte tur, også puttet jeg han i bur, mens jeg skulle spise. Vel det hadde veslegutt store meninger om. Han hylte i 1 1/2 time før han omsider la seg ned. Jeg tok han da ut av buret og luftet han også fikk han ligge løs igjen. Da var alt bare helt perfekt. Så ruslet vi hjem igjen. Og han og Kobra har fått lekt sammen. Først inne og nå ute på verandaen. Dette er hunder som elsker å være ute.

Hvis du er på jakt etter en stødig belger gutt har Kennel Montmorenja, flere til salgs.