tirsdag 20. juli 2010

Forandringer

Vel lite oppdatering om dagen. Men det har skjedd mye. Jeg har fått ny jobb i Rendalen kommune. Dette førte til at jeg måtte svinge meg rundt og finne husrom mm. Har kjøpt meg ett hus som jeg kommer til å overta i september antagelig. Inntil videre bor jeg og hundene på Koppang hos pappa. Vi gleder oss til å ta over huset, og komme i orden utpå høsten. Fram til da bor vi litt sånn på vent. Men noe hundeting skal vi nok få til alikevel.

Cirka er meldt på den svenske spesialen. Hux slipper da hun røyter. Vi holder også på å sjekke ut om vi kan få være med på agilitytrening på Elverum med instruktør hver 3 uke. Det blir nok en stor overgang fra trening med instruktør hver uke, men bedre enn ingenting. Så får vi se litt hvordan jobben blir utover høsten. Vet de har planlagt endel opplæring for meg. Så blir det mye reising blir det roligere på fritiden.

Jeg har passet Juni i to uker, hun er en hund med mye personlighet. Både rampete og herlig kosete. Så inntil videre, ha en fin sommer.