lørdag 9. mai 2009

Valpene har begynt reisen ut i den store verden.

I dag har fem av valpene reist til sine nye hjem. Det er litt trist, rart, godt og spennende på en gang. Jeg er glad for at jeg har hilst på nesten alle de nye eierne. Man blir litt kontrollfreak og ønsker jo at valpene skal få det fint i sine nye hjem. Det tror og håper jeg at vi har klart. Alle valpene reiser også til den familien vi mener de burde reise til. Så alt har gått ett planen.

Valle reiser til Sverige til de som eier faren Ville. Valle skal være treningshunden til Mona. Vi gleder oss masse til å se hva de får til sammen.

Jaz blir på Kløfta hos Mette som tidligere hadde Gastro. Så Jaz håper og regner jeg med at vi får se jevnlig i framtida. De skal også trene og konkurrere.

Marco reiser til Syllingen og skal bo hos en familie der. De har hatt belger tidligere og vi håper de blir lykkelige sammen og at vi treffes igjen etterhvert.

JengisKahn reiser nordover landet til Sundalsøra. Og skal leve som familiehund der. Vi ønsker de lykke til.

Milla reiser til Sande til en famile der. De håper vi også å treffe igjen utover sommeren og høsten på treninger og treff.

Ruska reiser til Finnland til forverter for Kennel Pyrytuulen.

Juni reiser til Ann Christin på lørenskog og de er jeg sikre på at jeg kommer til å treffe igjen.

Ønsker alle lykke til med sitt nye familiemedlem. Håper på masse oppdateringer!