lørdag 23. mai 2009

Rolige dager

Vi har hatt en rolig periode nå, hvor det egentlig har vært lite trening på bikkjene. Jaja de overlever det også. :o)

Cirka har vært hjemme i to ukers tid og synes livet er herlig sammen med kleggen. Hux alias Kleggen er overlykkelig over å ha sitt store forbilde hjemme igjen. Hux følge Ca hele tida. De snåleste de holder på med om dagen er at begge går inn i buret til Hux. Først Ca så kommer Hux og sniker seg inn.. Ja det er litt begrenset hvor snikende det kan bli i ett bur beregnet på en hund. Så legger Hux seg ned sammen med Ca også ligger de to i ett lite bur og ligger der og tygger på hverandre i stedet for å ligge på gulvet på utsida.. Snåle hunder.

Hux og jeg er ferdig med sporkurset og siste kvelden fikk Hux også introdusert pinne i sporet som hun også plukket. Det var ett ganske krevende spor, hvor 50% gikk på sti/skogsvei. Hun har også godt med trøkk i lina og jeg trenger vist ikke være bekymra for å holde igjen og få henne til å virkelig bekrefte hvor hun går. Fineste lille Hux.

Cirka skal gå FA test på Elverum på søndag og jeg gleder meg masse. Synes tester er super spennende, og gleder meg spesielt til å se hvordan hun tar de forskjellige momentene nå kontra MH. Har hun blitt mer eller mindre selvstendig. Ser fram til en dag med test igjen.

Siden sist har Aqua blitt svensk utstillings champion. Store gratulasjoner fra oss. I dag har jeg store planer om å få lest litt fag og skrevet litt mer på en oppgave. Så skal jeg bort til Ann-Merethe og hilse på Kogaråsen Kastor. Det gleder jeg meg masse til. :o)
God lørdag til kjente og bekjente