tirsdag 26. juni 2012

Ipo kurs

Denne uken er jeg og Cirka deltaker på Hollenderklubben sitt kurs på Sølenstua. Her er jeg på Ipo gruppa til Peder Christiansen.

I går startet det med at instruktøren så litt hva hundene kunne fra tidligere, og hvor de "lå ann".
Cirka og jeg har aldri trent eller holdt på med Ipo så vi er vel de ferskeste på gruppa. Første dagen besto av lek. Med det mener jeg at figuranten ertet Cirka og hun fikk bite i biteputer. I går fikk alle hundene 2 økter.

I dag har det vært litt mer belastning på henne. Hun har jobbet i strikk og blitt belastet noe mer. Tilsammen har det blitt fire økter på Cirka i dag.

Kobra fikk trent litt lydighet i går, men med mange folk på banen går øynene hennes omtrent trillrundt. Hun er heller ikke så dreven på å være på kurs enda ikke engang som tilskuer..

Gleder meg til i morra. Ny dag med nye nytt å lære.