torsdag 3. september 2009

Grunnkurs RIK

Ja da har vi vist meldt oss på grunnkurs RIK.
Jeg har hatt lyst til å ta figurant kurset de har i RIK, men for å ta det måtte jeg ha RIK grunnkurset først. Jeg er veldig interessert i å jobbe med hunder som figurant og har mye å lære.

Så får vi se hva det blir av det.

Til helga starter vi på ett konkurranse LP kurs. Og jeg har selvfølgelig ikke klart å bestemme meg for hvem av jentene som skal få æren. Med Hux føler jeg at jeg vet hvordan jeg bør trene framover. Samtidig som jeg nok trenger noe bistand i form av noen som kan klikke for meg og kommandere oss. Med Cirka så har jeg ett stort problem som jeg ikke aner hvordan jeg skal løse, bedre stå på innkallingen... Her er jeg helt blank.. Har prøvd utallige måter. Kaste belønningen fra meg, ha belønningen bak henne. Jeg har en tanke om noe som jeg lurer på om kanskje kan gi ønsket, ha på bånd slik at jeg fysisk får stoppet henne. Det er vel det eneste som ikke er prøvd enda.. Har noen dager igjen så jeg får tenke på saken.