søndag 15. mars 2009

I'am in love with a fairytail. Cirka har fått valper

I natt, nærmere litt over 2, kom beskjeden vi har ventet på en liten stund. Vannet hadde gått og det begynte å nærme seg fødselen. Jeg kastet meg i bilen og var påplass vedsiden av valpekassa noen minutter etterpå. Cirka var urolig, men glad for å se meg. Kl 0408 kom den første valpen ut, en hannhund, og Cirka så litt sjokkert ut. :o) Hun var litt usikker på hvordan hun skulle håndtere den. Men hun slikket den varm og gjorde så godt hun kunne. Noen minutter senere kom nr 2 og da var det igang. Alle valpene kom på rad og rekke og innen 2 timer var alle 7 født. Cirka var kjempe flink med de og stelte og susset på de hele tiden.

Nå sitter jeg hjemme igjen og tenker på hvor fin denne opplevelsen har vært med Ann-Merethe som hadde ansvaret, jeg kun komme og være med på opplevelsen og alt var trygt og greit. :o)