torsdag 2. februar 2012

Fysisk aktivitet = livsfarlig.. ;)

Har vært tilnærmet senge liggende siden forje lørdag, så her har det vært rolige dager.. I tilegg er temperaturen ute i kaldeste laget, noe som passer særdeles dårlig når formen er laber. Gleder meg til hostingen blir litt mindre intens.. Nok syting.

Verdens beste Cirka fyller 6 år i dag.. Tenk nå er det snart 6 år siden jeg hentet henne hos Ann-Merethe, og spurte hva som var feil med henne, siden hun var igjen til slutt.. <3 Haha.. Ett under att hun våget å selge vesle gull til meg.. I begynnelsen så var det ikke så nøye å trene med meg. Det var like hyggelig å løpe til snille tanter som satt på sidelinjen. Hatt mange runder for å rette på fri ved fot og dekken.. For meg er du den perfekte treningshunden. Jeg skulle ønske alle fikk oppleve deg å trent  med deg, slik at de kunne fått se det som bor i deg til tross for alle mine feilinnlæringer og alt annet. Da vi gikk MH da du var litt over ett år og dommerne i trøndelag sa etter testen.  Med denne hunden kan du komme så langt du bare vil. Du er bare best. <3