onsdag 9. november 2011

Kobra trening

Både i går og i dag fikk Kobra litt målrettet trening. Vi gikk en tur i går, og fikk trent sitt og bli ved butikken ett par minutterTror det blir bra. Kobra viser god forståelse. Mangler litt på å bli stående over litt mer enn to sekunder. Vi jobber også med grunnstilling og ett skritt fram.

I dag har vi omtrent gjort det samme. Men i tilegg trent på innkalling på turen vår. Hun kom i rasende fart når jeg ropte eller plystrert på henne på turen. Sånt kan jeg bare glemme når hun henger i nakkskinnet eller føttene til Cirka. Men men.. Siden Kobra nok lider litt av at hun bor med mange hunder og bodde sammen med jevnaldrene valper bruker jeg litt ekstra tid på henne alene. Hun har sikkert godt av det. Søte lille vennen..

I morra skal jeg på ett møte på kvelden på tynset så da regner jeg med at vesla blir med oppover. Kanskje får vi oss en trening i sentrum med litt mer forstyrrelser i morra også :) Ha en fin fin kveld