fredag 14. oktober 2011

Valpekurset går strålende.

Kobra har gjennom 3 kvelder på kurs, gjennomført tannvisning til karakter 10, litt mye snakk på meg enda.
Fri ved fot. Der jobber vi fortsatt godt. Fin grunnstilling og vi har begynt med noen skritt framover.
Dekk fra holdt tror jeg er den enkleste sak i verden. Innkalling kommer i storfart. Vi har ikke lagt på sitt og bli eller innkomsten enda. Stå under marsj, der har vi begynt med ståen. Enkel øvelse sa Kobra da hun sto og logret og ventet på meg.. :D Avstand har vi ikke begynt med i det hele tatt og ikke hopp over hinder. Felles dekk. Tja.. Hun er vant til å bli lagt ned. Noen ganger ligger hun rolig lenge og andre ganger er hun urolig.. :) Gleder meg til videre trening med GULLET!!.

Hux, Cirka og Aqua har også fått en lydighetsøkt. Tror jeg kan si at de synes det var gøy alle sammen. Det var mye armer og bein..