mandag 24. oktober 2011

Aktiv uke igjen

Det var en ganske aktiv uke i forje uke. Mandag var det trening i skogen. Tirsdag ble brukt til å pakke. Onsdag reiste jeg til Tolga. Anette skulle passe hundene mens jeg var på møte på jobben. Anette er fantastisk snill og passer hundene for meg når jeg er ute på møter som går over flere dager. Det hadde vært vanskelig for meg hadde jeg ikke hatt deg fantastiske søster. Fredag plukket jeg opp igjen hundene, og reiste ned til Marianne. Jeg skulle bo der i helga siden vi arrangerte MH test. Det var påmeldt 16 hunder og det ville helt klart bli en meget aktiv helg.

3 valper fra Kennel Brukbare og Marianne skulle testes på søndag. Disse er halvsøsken til Hux. Altså etter Montmorenja's Elleville Aqua og Kogaråsen's Citrus. De gikk en knakende god Mh. Dette var veldig herlig å se, da jeg vurderer å ha kull på Hux. Det går mot spennende tider.

Tusen takk for en koselig helg alle sammen.