onsdag 17. august 2011

Litt referat fra forje uke.

Forje uke var en herlig uke. På mandag tok jeg med Kobra på en liten rusletur helt alene. Vi trasket rundt i skogen spiste litt bær og hadde det helt strålende. Tirsdag tok jeg med Cirka. Vi satte kursen mot en topp med masse utsikt. Vel vi fant ikke toppen, men hadde en strålende tur alikevel. Onsdag var det Hux og jeg som gikk oss en tur helt alene. hun er så behagelig å ha med seg. Fine Hux. På lørdag ble det fjelltur på hele gjengen. Vi reiste til Lauåsen og gikk Storvola rundt. Bildet over er derfra. De store gikk hele turen i bånd, mens Kobra fikk løpe løs der det var mest steiner og ur. En veldig fin tur hadde vi.

På søndag var det jeg som fikk meg en tur. Gikk inn til en kløft som ligger her i kommunen, som jeg kanskje ikke tror er så godt kjent. Fin tur det også. Så i ettertid at det hadde gått fint å hatt med valpen. Får se neste gang.