mandag 17. mai 2010

Long time..

Vel jeg kan vel ikke skryte på meg at jeg har vært flink til å oppdatere i det siste. Men dagene flyr mellom jobb, hundetrening og soving. Det har skjedd endel koselige ting også. Skal prøve å huske de alle.
Ruska har røntget hofter og albuer og har resultatet AA. Jippi.
Valle har gått MH i sverige med utrolig fint resultat. Skal få lagt ut skjemaet etterhvert.
Valle ble stilt ut på spesialen i Ivö med CK og ble nr 1 i juniorklassen og ble til slutt res. BHK.
I tilegg en hendelse som ikke var riktig så koselig. Kahn hoppet ned fra stor høyde og brakk begge frambeina. Han klarte operasjonen og har fått spjelket beina. Vi håper at han blir helt fin igjen.

I går hilste jeg på Milla. Hun har blitt en vakker frøken, og det gleder virkelig hjerte til en bestemor og høre at hun er en meget ukomplisert, snill og grei hund.

Om to uker skal Milla, Juni, Marco og BaJaz gå MH og jeg er veldig spent på hvordan dette skal gå.

Så tilslutt Gratulerer med dagen til alle sammen. :)