mandag 8. desember 2008

Cirka skal ha valper hos Kennel Montmornja

Jeps og jeg gleder meg masse masse til å være med på dette. Selv om det er Ann-Merethe som skal ha kullet, bor vi jo rett ved og jeg kommer nok til å tilbringe mange timer der sammen med kullet hvis alt går etter planen.
Den utkårede herremannen er en gentelman fra Sverige. Han heter Bazzakulls Lambourghini og er en veldig spennende hannhund. Han har gjort en fin MH og passer god med Cirka sin. Begge to har Cert fra utstilling og han har i tilegg titelen Korad. Fin gutt det. Sjekk ut www.montmorenja.com.

Jeg er skikkelig glad for at Ann-Merethe har lyst til å ha ett kull på henne. Det er trygt for meg at hun har det første kullet som sitter med masse erfaring fra de andre kullene.

Gjett om det er noen som venter på løpetid... :)